مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از کوشش اپل برای دور زدن تعرفه های سنگین تجاری تا تاریخ رونمایی از گوشی تاشو جدید هواوی

به گزارش مجله سرگرمی، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از کوشش اپل برای دور زدن تعرفه های سنگین تجاری تا تاریخ رونمایی از گوشی تاشو جدید هواوی

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

پس از تصویب تعرفه های سنگین تجاری ایالات متحده علیه چین، یکی از شرکت هایی که به شدت متضرر شد شرکت اپل بود. بر همین اساس نیز مدیرعامل اپل طی سال 2018 و 2019 حداقل 5 بار کوشش کرد ضمن دیدار با دونالد ترامپ او را متقاعد کند که دست از قوانین سخت خود بردارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوشی تاشو هواوی موسوم به میت ایکس یکی از گوشی هایی است که از مدت ها پیش مورد توجه قرار گرفته است. این گوشی که از ابتدا به شدت با گوشی تاشو سامسونگ رقابت داشت، قرار بود تا انتها تابستان وارد بازار گردد اما اکنون تعیین شده که عرضه آن تا آبان ماه به تاخیر افتاده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اخیرا رندرهایی(طراحی هایی) از گوشی نوکیا مدل 7.2 در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می دهد این گوشی دارای دوربین دایره ای و بدنه باریک است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ساعت هوشمند و خانگی لنوو یکی از برترین محصولات این شرکت در حوزه لوازم خانگی است. این ساعت دارای ویژگی هایی مثل اتصال به دستیار هوشمند گوگل است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

با استفاده از iCloud ، می توانید عکس ها و فیلم ها را از آیفون به کامپیوتر شخصی خود بارگیری کنید. اگر از نسخه iCloud برای تهیه نسخه پشتیبان از آیفون یا آیپد خود استفاده می کنید ، می توانید هر زمان که بخواهید به راحتی بعضی از عکس های دستگاه تلفن همراه خود را روی رایانه شخصی خود بارگیری کنید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بر اساس گزارشهای منتشر شده از شرکت اپل و البته بر مبنای حدس و گمانهای تحلیلگر مشهور و چینی اپل، مینگ چی کو قرار است اپل واچ سری 5 پاییز سال جاری وارد بازار گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مهسان بلاگ: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: انتخاب
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 38724

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از کوشش اپل برای دور زدن تعرفه های سنگین تجاری تا تاریخ رونمایی از گوشی تاشو جدید هواوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از کوشش اپل برای دور زدن تعرفه های سنگین تجاری تا تاریخ رونمایی از گوشی تاشو جدید هواوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید